lehiy | Дата: Пятница, 03.06.2011, 00:22 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 52
Статус: Offline
| Вот выдержка:
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 8 травня 1993 р. N 340 ( 340-93-п ) (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. N 511)
ПОЛОЖЕННЯ про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами
Загальні положення
1. Це Положення є обов'язковим для всіх підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства.
2. Особи допускаються до керування транспортними засобами за наявності у них національного посвідчення водія відповідної категорії (далі - посвідчення водія).
3. Транспортні засоби, керування якими дозволяється за наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення поділяються на категорії:
А1 - мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт;
По закону двухколесный электротранспорт до 3кВт не подлежит регистрации, поскольку не попадает под определение мопеда и не попадает под определение механического транспортного средства.
Выходит что ПО Закону регистрация Электровелосипеда не нужна, а вот права категории А1 будут нужны.
Хотя на самом деле (ну во всяком случае я так думаю) что на практике велосипедистов с гибридом ГАИшники трогать не будут, потому как сразу определить что это Электровелик будет давольно тяжело, ну это в том случае, если не летать на скорости 40 км в час. %)
|
|
| |